Fredag

Mm, o så var de fredag..
Veckan har gått skit snabbt, verkligen!
Just nu sitter jag o kränger frukost, mums..
Riktigt kände hur tom jag var i magen när jag vaknade,
och då blir det genast mycket godare..
Känner mig jätteduktig som är uppe såhär tidigt,
och ja, det är tidigt för mig!
Pratade med min Yazzlemin inatt, ett vääldigt låångt samtal var de..
Pratade i 2h och 30 min.. Eller ja, lite till faktiskt.. :P
Är glad att jag har Yazzlemin, hon är helt underbar och betyder mycket för mig!
Hon betyder så mycket att jag faktiskt funderar på o ringa o väcka henne så hon också får se hur det är att vara vaken tidigt.. (A)
Just nu så bloggar jag inte direkt om något intressant, så jag känner nog de att, ehm..

Jag bloggar sen istället : )


Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0