Fredag

Ja, o nu var de fredag.. Haft lov i veckan, men man har knappt hunnit med något endå, de har gått så snabbt!
Har egentligen inte gjort så mycket..
Måndags så storstädade jag hela lägenheten, va faktiskt riktigt skönt.. Höll på från 13.30 till 18.30 typ, så jag va heeelt slut!
Tisdags så gick jag med Yazzlemin & hämtade Alexander på dagis, sen upp till Penocci o handlade en overall till honom bland annat, sedan handlade vi bullar o gick hit o drack kaffe o käka frulle.. & självklart kolla våra bästa år.  : )  Sedan vid 15.00 så skulle jag köra med Bengan.. Gick skitbra, känns som att jag är på rätt spår igen, har verkligen varit i världens djupaste svacka nu nämligen, men nu så bär de åt rätt håll igen.. På kvällen va jag bara hemma o kolla Gossip Girl ! Me like..
Onsdags va jag bara hemma o slappa tror jag? Städa undan lite till efter snutt, han är verkligen en jäävel på o skita ner o bara plocka fram, men aldrig o plocka undan efter sig. Kolla tv o sånt myysigt!
Torsdags så ringde äntligen Bengan! Han har bokat uppkörningstid till mig nu, gooott! Synd att där e såån låång tid kvar bara, men de e smällar man får ta! När jag flabbat klart med honom så gick jag till oj för att möta Yazzlemin, men blev distraherad utav min kära faster, så jag stog o flabbade lite med henne men fick tillsist ursäkta mig för jag hade bråttom.. O väl framme på oj så försökte Yazzlemin komma på vilken hårfärg hon skulle välja, så vi stog där ett tag, men vi kom därifrån också. : ) Sedan bar de hem till henne så vi kunde käka frulle, färga hår, kolla våra bästa år o göra sallad! Sedan hem vid 17 någon gång, så kom Sofie på besök, sedan körde vi ner o hämtade upp Tamara o körde in till stan, så jag kunde vattna min kära syster blommor o ta deras post. sedan inom maxi o handla mjölk o en bulle o sen hem o fika o snacka skit, hade mycket att ta igen ju! Senare på kvällen så plocka jag bara undan o slappe med min underbara man! : )
O nu e de Fredag, får se vad jag ska göra.. Snutt ringde o väckte mig vid 10, du e såå snäll hjärtat.. O sedan kunde jag självklart inte somna om, & nu sitter jag här.. Utan liiv o inget o göra.. Ganska segt faktiskt.. Väntar på att våra bästa år ska börja, sedan ska jag nog diska.. : ) 

Egentligen så är de bara igår jag fick en massa gjort känns de som, men vafan.. Jag överlever!
Nu hade jag tänkt o leta upp vår kära hemtelefon o ringa Yazzlemin : ) o ta ett bloss eller 2..
Så vi höres o synes!
Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0