Halkan avklarad!

Gjorde halkan idag, var mäkta nervös när jag satt på bussen in till stan.. Men fattar verkligen inte varför jag var så nervös för.. De var obehagligt som attans, men de ska de vara.. O jag överlevde ju. =) Men samtidigt så var de himlans skoj!
Men de med bilen där man ska hänga upp o ner, fy fan säger jag bara! Fy fan, de är de absolut värsta jag varit med om.. Aldrig igen!
När hon vände bilen upp o ner så kasade jag lite så jag slog huvudet i taket, så jävla ohärligt de bara kan bli..! Men de är en himla upplevelse, tänk o bara få hänga där i 20 minuter typ? Vi som var i Annikas grupp gnällde som attans så fort vi varit uppochner i typ 20 sek, men de kändes verkligen som all evighet! Riktigt obehagligt kan jag bara säga! Men resten gick väldigt bra, och som sagt.. Jag överlevde! =) 

Nu ska jag dra mig, ska kela min man lite, sedan duscha o nanna.. Är helt sluut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0