Trött!!!

image1

Snutt, Jag älskar dig!
Och är oerhört glad över att jag har dig vid min sida!





Idag, varit hemma o tagit de lugnt.. Känner mig fortfarande helt febrig, skit jobbigt.. Har gjort de nu sedan i söndags! Vill bara de ska gå över! Gjort en massa teoriprov på datan idag, dem går faktiskt väldans bra..  : ) 

Utöver de, ja.. Då är jag väl trött på de mesta som vanligt..
Trött på en massa löften som aldrig hålls, trött på allt folk som bara pratar en massa strunt..
Trött på folk som säger att dem hata när folk gör si o dem gör så, och sedan går och gör exakt samma sak själva..
Men jag antar att det bara är att vänja sig? De kommer väl alltid förbli så antar jag..
Skola imorgon, är så otroligt trött på de, vill bara komma därifrån.. 
Men har tyvär ett helt år kvar..!  Usch, praktik nu? JATACK! De hade verkligen inte skadat! Inte ett dugg faktiskt!

Nu ska jag dra mig åt tv:n, och bara ta de lugnt o vänta på att min man kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0