Saknad..

De känns som att där är något som har försvunnit?
& jag kan inte göra något åt de.
Jag vet ju inte ens vad det är som fattas.
De känns kallt & tomt.. helt ensamt..
Jag känner mig helt vilse, & de känns konstigt.
Jag brukar alltid ha koll på det mesta!
Men inte nu längre..
De känns som att allt bara glider ur händerna på mig, & jag gör inget åt de längre.
Jag är helt utmattad.
Jag är trött, vilsen & bara jävligt ledsen!
Jag vet inte ens vad som har hänt,
men tar redan på mig skulden för de hela..


Nä, jag ska dammsuga & laga något till middag..
Sen ska jag upp & hälsa på morfar & farmor/farfar,
rensar tankarna som bäst där..!








Även om jag aldrig sa det då, när ni fanns där..
Så älskade jag er..
& det gör jag fortfarande, från djupet av mitt hjärta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0