Sjuk...


image3

Fy attans, det var länge sedan jag var så här kass alltså..
Feber, ont i halsen, hostar konstant, ögonen rinner, näsan rinner och jag har ont i mina öron..
Vet inte var jag ska ta vägen, har legat helt pall sedan i måndags..
De e sjukt alltså!
Hatar att bara ligga hemma, blir så äckligt rastlös!
Fast jag orkar inte gör något, så har vara legat framför tv:n..
O snutt e ju nog snäll också, inte nog med att jag mår så pass dåligt som jag gör redan..
Han gör så jag får nackspärr också, jävligt schysst..
Så jag känner mig helt förlamad och jag kan inte göra ett skit..
De e faktiskt jävligt synd om mig!
Såhär har jag hållt på sedan i måndags, de bara slog på efter att jag kom hem efter skolan..
Helt wierd att de bara kan komma sådär, har ju mått skit bra innan..
Men de finns ju inte dock inte så mycket jag kan göra åt saken nu direkt, tyävrr..
O jag blir så deppig av dessa layouter som finns, hade dem inte kunnat ha ngt snyggt istället?
Man är inne o kollar på alla andra o deras är skiiit snygga, men vem är människa till att förstå sig på alla dessa koder alltså?
Håller på o bli knäpp bara jag tittar på dem!

Nu ska jag plocka undan, o sedan ska jag se om jag kan äta något idag..

Lämnar er med denna länken:
http://youtube.com/watch?v=7kskFvErnVQ


Sketa bra!

See you!

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig

2008-03-13 @ 19:45:13
URL: http://Raneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0