Dags igen

Mm, nu e de dags igen.
Fast de blir nog inget vettigt denna gången heller.
Ungefär som vanligt vill säga.

Denna helgen har varit ren,
rätt skönt faktiskt.
Körde Sebbe o Dennis till Ä-holm istället.
Legat hemma hos Bb o fördrivit tiden med honom.
Men vi har haft himla trevligt,
som vanligt.

I Fredags träffade jag även Fjomp o Pappa Bennie.
Bennie kom upp o hämtade mig så körde vi ner o hämta Fjomp.
Sedan körde vi en liten tur o vi hade himla trevligt.
Skönt att träffa dem faktiskt.

Annars är där väl inte så mycket som har hänt.
Jo, idag har jag inte rökat på 1 vecka.
Fyfan, jag e så jävla strong!
De luktar verkligen pecka,
stackars satar som har fått stå ut med mitt rökande alltså.
Men nu får de minsann vara slut på de tramset.
Visst, jag tog 2 blåss av Yazze i fredags, men jag trodde verkligen att jag skulle spy.
De smaka något fruktansvärt vedervärdigt, så nu ska jag hålla mig väck.
& jag känner mig ruskigt duktig.

I torsdags så hade jag världens sprall i benen, så jag vart ute o gick en runda.
Den blev rätt lång faktiskt.
Gick hemifrån ner vid jobb ( Jeld-wen), fortsatte förbi dala, förbi statoil o sedan förbi hela hantverkaregatan o de.
Sedan förbi byn, bort mot kyrkan o sedan hem igen.
Tog runt 1½ timme, o de vart ruskigt jävla skönt.
Som sagt, jag vill & jag ska.
Så e de bara, säg vad ni vill!

Jessan & Henke, Grattis till lille Eliaz.
Han är otroligt fin, ni har verkligen lyckats!


Nä, jag tänker dra mig.
Upp & ta av alla byxor o allt man får dra på sig för att man är på utejobb.
Vilket egentligen är galet om ni frågar mig.
Men vad ska man göra?

Slänger in en bild på mig & sötaste André sen förra lördagen.



Tack för att jag får ha dig vid min sida André.
Du är en utav dem allra bästa.
& jag tycker om dig så gudomligt mycket.
Som jag sa till dig innan när vi prata,
Vi kämpar tillsammans om det bara är det!
Du kommer klara detta galant, de vet jag om!
& Jag finns vid din sida hela tiden!
Tycker om dig så mycket gubben!

Tack & Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0