Jisses!

Ett tag sedan jag skrev nu igen, men de e inte alltid man har något att skriva om ju.
& då blir de såhär som de har blivit nu.
Fast jag har egentligen inget att skriva om nu heller, men de kan ju vara sak samma.
Inte mycket som har hänt sen jag skrev sist mer än att jag har lyckats få en envis jävla förkylning på halsen, & de är ju inget ovanligt heller direkt?
Men de suger fett faktiskt.

Fick brev av min käre vän Mattias igår också, arh han är bara för gó han.
Dock lång tid kvar innan han kommer ut, 13 jävla veckor.
& han har redan suttit i 57 veckor, helt sjukt!
Förhoppningsvis så går dessa 13 veckorna snabbt nu, för det är en evighet sedan jag träffa honom senast.
& jag saknar min Tias sjukt mycket!
För han är min vän, sådeså!

Iaf, mitt liv leker på, & jag kämpar som aldrig förr.
Skolan & praktiken går bra, & jag gjorde ett bra prov i fredags.
Samhällsekonomi, jag fattade inte ett skit & förväntade mig ett fett jävla IG, men de hade tydligen gått skit bra.
Proud of myself! :)

I helgen blev de ferre här hemma, & jag hade riktigt jävla kul!
Tack ni som kom & förgyllade min kväll, & ett speciellt tack till A.  :-)
Vi va kanske inte så många, men fy satans vad kul jag hade, & de har jag er att tacka för!
Väntar dock på att jag ska få bilderna, men Yazze är lite seg.
Men jag lovar, här kommer lite bilder sen när jag fått dem. :-)

& du A, jag tänker inte ge upp sålänge du lovar mig att inte ge upp?
Jag kommer finnas vid din sida & stötta dig oavsett vad.
Jag finns ju trots allt bara ett sms eller samtal bort, & du vet att jag kommer direkt!
För mina känslor för dig är otroligt starka.
& jag tänker inte bara ge upp, utan jag ska kämpa.
Kämpa något jävulskt!
För jag kan inte ens sätta ord på hur mycket jag tycker om dig..!

Yazze & Säändipiie - Jag är otroligt glad över att jag har er vid min sida.
Jag älskar er tjejer!
& för att inte glömma Oskar, den ende som verkligen har funnits där för mig när alla andra har leftat.
Bb, jag finner inga ord på hur mycket jag uppskattar din vänskap!

Orkar inte riktigt skriva mera nu, de kommer någon dag senare igen när jag känner att de e dags! :-)






Ni anar inte hur mycket jag ska kämpa, verkligen kämpa för att nå dit igen.
Jag vill, jag vill så otroligt mycket..!
För detta är inte ens likt mig.

& det är inte de enda jag ska kämpa för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0