Sledet.

Mm, idag har varit en fete sleden dag.
Har inte haft något att göra o de har sprallat i hela min kropp.
Sebbe hämta mig som vanligt, vi körde till kvidinge o satt.
Vi skulle jobbat men de gick dock inte med tanke på att det är för kallt.
Så vi satt och väntade.
För enligt vår extremt roliga chef så skulle de bli strålande solsken o typ världens sommarväder efter frukost enligt honom.
Men ack Björn, där hade du minsann fel.
Istället så började det snöa.
Väldigt rogivande, dock inte.
De vart bara riktigt tråkigt och förbannat jävla kallt faktiskt.
Både jag och sebbe skaka som några aspelöv alltså.
O då är det illa vill jag bara ju påpeka.
Så vi körde väl hem runt en 10 halv 11 kanske?
Jätte skönt att vara hemma tidigt, men när alla andra jobbar och har skola så e de segt.
För här finns inget att göra faktiskt.
Så hela dagen har spenderats i sängen o framför datorn.
Inte så rogivande faktiskt.
Ikväll så kom Bb upp o hämtade mig.
Jag tyckte vi skulle hitta på något, men ack.
Nu vart det min tur att ha fel.
Han var seg och han pallade inget.
Så vi har legat i hans soffan o bara brett ut oss båda två.
Och jag har varit grymt rastlös!

Usch ja, detta vart väl allt för nu antar jag.
Men eftersom att jag tänkte att mitt bloggande skulle bli lite mera aktivt så skriver jag igen.
Så skulle jag missa att skriva imorgon så jämnar det ut sig nu ju.

Nä, nu ska jag upp i bingen.
Den liksom bara kallar mitt namn på ett sånt där härligt vis.




Nattis då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0