Innejobb tack?!

Onsdag idag.
Sledet som vanligt.
Idag vart jag hemma tidigt igen.
Som nu mera är en vana faktiskt.
I Måndags så vart vi hemma tidigt, igår vart vi hemma tidigt o idag vart vi bara på jobb i 50 min.
& knappt de.
Hur lönt känns de egentligen?
Hallå, kom igen!
Sätt oss på ett innejobb någon gång istället.
För som de känns nu så kommer vi aaaaldrig att bli klara i Kvidinge,
& de enda vi har kvar är en vägg o lite bättring.
Så får vi aldrig gjort de pga av vädret.
De suger!

Igår så vart jag nere hos Yazze & hjälpte henne.
Fick rätt mycket gjort faktiskt,
så vi vart duktiga som få. :-)
Men det är vi alltid.

Nä, nu ska jag faktiskt ta & bege mig ut på en liten runda.
Får se vart de bär av.




Ibland när allt bara känns extremt jobbigt,
försök se det positiva med det hela.

<3

Tack & hej!


Kommentarer
Postat av: Yazze

Vi är alltid duktiga :) Love you long time!

2008-11-27 @ 09:27:56
URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0