Förvirrad? Oh nej!

Förvirrad inatt till tusen, vaknade runt tio i ett och fick för mig att jag hade försovit mig till jobb och att klockan istället var tio i åtta.
Fråga mig inte hur jag fick ihop det, men iaf.
På med jobbekläderna snabbt som fan, ner och fixa de sista och ut på trappan.
Såg att min bror och hans fjälla då stod i garaget, och jag bara - Vafan gör ni vakna såhär tidigt? Varför har ni inte väckt mig för, jag e ju skit sen till jobb.
Då tittar min bror bara på mig där bortifrån mörkret och börjar asgarva rakt ut.
När han sen då lugnat sig lite så frågar han mig vad jag sysslar med, och då satt jag ner på trappan och rökade och försökte vakna lite till liv.
Sen kommer Bettan (hans flickvän) fram till mig, ler och lägger huvudet på sne och säger - Maria, gå in och lägg dig igen. Klockan är bara tio i ett på natten, du ska inte upp riktigt än.
Jag höll på att dö, gav ciggen till Bettan och gick in igen, kollade på klockan och jo, självklart så stämde det, hon var bara tio i ett, på natten!
Och självklart hade jag världens problem med att somna om sen igen, USCH!

Det va jobbigt inatt helt enkelt.
Och när jag inte kan sova så sätter mina tankar igång, sen snurrar det på för fullt.
Jag lovar, om vi säger att allt jag har i huvudet är vatten, och man hade tömt mitt huvud på alla mina tankar och alla mina funderingar och allt, så hade jorden garanterat svämmat över direkt, här hade inte funnits en levande själ kvar.
Det är faktiskt jobbigt att ha så mycket som pågår inne i huvudet hela tiden, jag känner mig faktiskt smått galen.

Iaf, idag åkte en del av håret av.
Är typ axel långt nu, och jag har äntligen gjort min efter längtade permenentning, och jag är skit nöjd.
Och nej, det är inget afro krull eller något kärring krull, oroa inte er!
Iaf, får se hur det ser ut imorgon också, men det är säkert finemang då med. :)

Bara 2 dagar kvar på jobb, har fortfarande inte fått höra något om att bli anställd som målare sen.
Så med min vanliga otur så blir de väl inget. : /
Men ja, nu orkar jag inte skriva mer sådära.
Kommer mer en annan dag kanske?
Tack och heej!

Sötnos, I Miss You !

Walking like a one man army,
Fighting with the shadows in your head.
Living out the same old moment,
Knowing you'd be better off instead.

Have no fear for giving in,
Have no fear for giving over.
You better know that in the end,
It's better to say too much,
Than never to say what you need to say.

Even if your hands are shaking,
And your faith is broken.
Even as your eyes are closing,
Do it with a heart wide open.

Say what you need to say.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag trodde att JAG var förvirrad men det här tar ju ändå priset :D

Jobbigt att du inte kunde somna om sen.. jag vet hur det är med för många tankar i skallen, skitdrygt! :/

2009-08-06 @ 10:46:13
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: emma

haha så har jag också gjort en gång! fast jag gick aldrig ut :) det är hemskt när det blir så men ändå rätt skönt att du hade några timmar till godo innan jobb :)

2009-08-12 @ 12:03:52
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack så mycket :)

2009-08-13 @ 11:24:36
URL: http://toosingatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0