Rundan som blev längre än förväntat.

Oj, det va minsann ett tag sedan man va här inne och skrev.
Jag är ju som sagt bara aktiv när jag känner för det, och är ingen riktig bloggare som bloggar varje dag.
Men det sker då och då faktiskt. :)

Idag har varit lite sådär, skulle till sturup men kom till Sveriges sista avfart.
Och ja, där stod verkligen Sveriges sista avfart på skylten.
Jävla lastbil som förstörde allt för mig, jag som var så himla stolt.
Fast de var ju egentligen inte mitt fel alls, utan lastbilens fel.
Hade han inte tryckt ut mig igen så hade jag kommit rätt och jag hade kommit till sturup istället för till Sveriges sista avfart.
Men har dock kommit på att jag nog inte ska på såna runder själv mer, för det blir bara sååå fel.
Körde tillochmed fel när jag körde hem från sturup förra lördagen, men dock inte lika fel som idag.
Men tro de eller ej, de var faktiskt rätt kul.
Spciellt när jag fick ringa Tamara idag, som var sååååå fylledålig, och be henne masa sig upp ur soffan och bort till datorn för att kolla hur jag skulle köra så jag kom rätt på de igen, haha.
Men hon var underbart sööt som ställde upp, tack gumman!
När vi väl närmade oss 50 skyltarna igen så var de bara hem och in på dass, guuuud så kissnödig jag var.
Kändes som hela blåsan skulle explodera, kändes heela vägen upp i magen, så det var duktigt jobbigt.
Väl hemma så fick jag även i mig lite frukost och mamma och dem fick förhört David om resan, den lille gottegrisen har ju varit i Bulgarien i 1 vecka nu.
Men han är såå brun och fin så. :)
Efter ett tag hemma hos mig så bytade jag om så stack vi till Klippan, och här sitter jag fortfarande.
Väckte David för ett tag sedan, när han låg och sov och bara såg sådär allmänt söt ut, så kände mig lite små hemsk.
Men visste ju inte hur länge han skulle sova.
Frågade dock honom om han blev arg, (eftersom att han inte verkade allt för glad på mig, höhö) men det var han minsann inte.
Kanske lite tur för mig de, vem vet?

Nu sitter han framför tv:n och jag funderar starkt på att gå dit och pussa honom i pannan.
Bra för att det ska så vara. :)
Jo, det ska jag faktiskt göra.

Bilderna från Sofie's 20 års fest liggerpå fejjan, så dem får ni kolla där, men på egen risk!

Nu ska jag bege mig mot soffan istället.
Så tack för visat intresse, eller nått.

Hejhej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0