Du har mitt hjärta i din hand.



Jag förstår inte varför man alltid ska fastna för fel killar för?
De e så himla onödigt, och allt blir bara meningslöst.
Man kan verkligen inte bara ge upp så himla lätt.
Då har ju allt annat bara varit förgäves?
Jag kan inte ge upp direkt iaf, de bara är så.
Och speciellt inte för något som jag kämpat för.

Jag förstår inte varför du inte bara kan tillåta dig själv att känna lycka och glädje?
Du kan inte dra alla över samma gräns, de funkar inte.
Alla människor är olika, så är det bara.
Du vet iaf vart du har mig, och vart jag står och känner.
Tycker bara det är synd att du kastar iväg allt pga att du inte kan tillåta dig själv att känna lycka.
Man måste ge allt en chans.
T, du har mitt hjärta i din hand!



Kommentarer
Postat av: emsaaa

ja, den var jätttehäftig så det tycker jag verkligen att du ska göra :D

2009-12-12 @ 14:03:51
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0