Oj då...

Jag vet, urusel uppdatering.
Men ibland så bara blir det så faktiskt.
Man kan inte hålla koll på allt ju, då blir det ju ingen match liksom.
Iaf, här är allt fint och jag är glad och nöjd.
Julen har varit underbar och det kunde inte ha blivit bättre faktiskt.
Jo, om jag hade vunnit någon miljon på bingolotto dagen innan julafton möjligtvis.
Men vafan, jag har det bra iaf. :D
Blir ingen lång uppdatering idag direkt, känner inte för de speciellt mycket faktiskt.
Och nu ska jag ställa mig och diska åt min käre baby, som fortfarande ligger och snarkar för fullt.
Men söt är han, och min med för den delen. :)
Hand i hand hjärtat! <3
Ne, men om vi säger så sålänge då?
Gott, tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0