Måndag

Yesbox, idag är det måndag.
En riktigt seg måndag har de varit.
Gjorde inte ett skit på jobb idag, torka bara bort lite spackel från trappen.
O de va allt.
Vi sluta tidigt, redan vid 12.
Fanns inget o göra, men jag klagar inte.
Va fett trött eftersom att jag sovit dåligt på natten, 
så jag tyckte de va skönt bara.
O imorgon blir de kvidinge igen.
Känns som att jag aldrig kommer ifrån de stället.
Men som tur e så är de bara bättringar.
O de e faktiskt rätt kul att bara lyssna på Sebbe o Jocke när dem drar igång också.
Så i vilket fall som helst så brukar tiden bara springa iväg.
Men ja, iaf..

Idag fick jag hämtat honom igen,
o jag bara log med hela ansiktet när jag fick syn på honom.
De pirrade i hela kroppen o jag ville bara spricka o skrika utav lycka o glädje.
Du får mig att må så fruktansvärt bra.
Jag finner inga ord för dig!
Säg vad du vill, men så e de faktiskt.




Nä, ska dra mig nu.
Sängen viskar mitt namn sådär härligt igen.

Så åter en gång, tack för visat intresse!
Vi hörs snart igen!
Hejsvejs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0