Nytt år, nya möjligheter

Mm, nu e de minsann ett nytt år, 2009.
& de känns bra, än sålänge iallafall.
De är fullt utav massa nya vändningar o en massa nya alternativ.
Mitt liv är verkligen på topp nu.
De kan fan inte bli bättre.
Jo, där finns en liten sak som kan ändras, men de håller vi tyst om för tillfället.
De är trots allt inget som andra ska veta ännu.

Jag vet att folk som känner mig nu har sina aningar, men nej, nej & åter nej.
Ni är alla ute o cyklar, för ni har verkligen ingen aning.

Iallafall, sitter hos Shima/Simba nu, umgås & snackar skit som vanligt.
Helt klockren tösabit dedär.
Jag sitter & skriver o sjunger med i låten, den bästa ever typ.
Hon fixar sig o sånt för hon ska ha folk.
& här sitter jag, helt löök i joggingkläder o mysse.
Men skit på de, jag e söt iallafall, sådeså! :)

Arh, har så mycket jag vill skriva om, men vet fan inte vart jag ska börja.
De e lite jobbigt faktiskt.

Men vi startar med nyår, heel stressad dag faktiskt.
Men jag löste de som vanligt.
Va hemma, käka & drack vin med mamma & dem.
Sen efter ett tag så fixa jag mig de sista, & drog bort till Fjomp.
Där hennes familj o Jimmy / Fyllot vart. :-)
Vart där & umgicks & hade riktigt jävla trevligt & kul.
Vid 2 någon gång så drog vi ner till Mazzzee, en massa folk som vart kul att träffa igen.
Hade skit kul & jag vart på topp som alltid nu förtiden.
 Vid 5 så skulle Mazzzee sova, så då drog jag & mötte upp Tobbe & Martin.
Hängde sedan med dem hem & sånt.
Det vart en riktigt heeeel lyckad kväll!

Nää, om jag skulle börja dra mig kanske?
& vara lite mera social mot Shima igen, för hon bara springer runder här nu.
Förvirrad som vanligt, men annars är de inte hon. :-)

För övrigt, har träffat världens mest underbara pågar.
Ooo guud vad jag tycker om dem.
Feggelito, Tobbeliten o Martin, ni är helt jävla underbara!
Ni har lyckats få tillbaka samma gamla Maria igen.
Tro mig, jag är er verkligen evigt tacksam!
De går verkligen inte förklara!
Ni lyckas få mig ändra allt negativt till något positivt, oh jag bara älskar de!
Har aldrig trivts så bra med någon som jag gör mer er.
Ni är höjdpunkten i mitt liv, & jag är ruskigt glad att jag har er! <3



& lite speciellt såhär, Feggelito!
Vår lilla sak som vi sysslar med nu, den kommer bli den fetaste o den bästa som någonsinn har blivit gjort!
Bara för att de är vi, right? :-)



Nu ska jag faktiskt dra mig!
Shima sitter här o dampar snart ;-)

Höres snart igen då.
Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0