Såhär i efterhand!

Sexpartyt blev så jävla nice, riktigt jävla lyckat!
Hon som kom o visade upp allt ska ha mycket beröm.
Hon är den bästa någonsinn!
Allt va skit trevligt o alla verkade ha skit kul.
Jag vet att jag hade de iaf om inget annat. :-)
Efter att hon åkt o så, så fortsatte vi att festa.
Mådde som jag förtjänade dagen efter dock, men de kan jag ta.
För kvällen vart verkligen hel lyckad om ni frågar mig!


Nu sitter jag hos Simba för ovanlighetens skull, noot!
I just love her!
Vi sitter o sjunger o som vanligt.
Men vi har alltid kul, o de e så de ska vara!

Igår vart jag o lämna av honom, o helt ärligt.
De va kämpigt!
Men fick ett så sött medelande senare, vilket gjorde de bättre!


Har inget mera o skriva nu, så åter en gång!

Tack för visat intresse!
Vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0