Såhär mitt i nassen!

Mm, här sitter jag med min lilla babydarl Yazzlemin!
Mitt i den mörkaste nassen, trevligt som fäään!
Shima ringde innan, vi blev oroliga som fan o nu sitter vi här o dingar oss.
De är vid såna här jag o Yazzlemin ska ha en kamera med oss, för vi gör oss bäst på foto nu alltså.
Helt sanning, jag lovar er!
O bara för de så va Yazzlemin tvungen till att fotta mig med hennes mobil.
O den blev säkert vacker ju, självfallet, de e ju jag liksom :-)

Iaf, vi blev oroliga för shima (anledning okänd), o nu sitter vi här o vakar över henne som små söta änglar.
Vi kan ju liksom inte låta bli direkt.
Ohja, såna är vi!
Take it or leave it baby!

Okej, o heelt plötsligt blev de en maaassa bilder.
Men vafan, jag är snygg så jag förstår henne.
O klunkar upp min cola gör hon också.
Men de e lugnt, Mamma bjuder! ;-P

så seriös jag är idag, nooo!

Men lite seriös kan jag väl vara.
Du är underbar, o du får mig på superduper bra humör!
De e heeeel galet, jag lovar dig!
Men vi tar detta en annan dag vettja!


Yazzlemin min lilla älskarinna, i love you!
Until the end of time o tills ålderdomshemmet u know!
Du o jag min bitch!




Nä, nu tackar jag för visat intresse så hörs vi en annan gång vettja!

PUUUUUSS HAAAAAAAAAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0