Sex är nice!

Ikväll är de sexpardy som gäller.
Dock ett annat företag idag, innan har de varit Paradis, idag är de Eden.
Men de blir säkert skit bra.

Igår va jag hos Sändiepie på underklädesparty.
Förlåt mig nu, men fyfan vad de sög!
De va riktigt jävla tråkigt o där va inget som lockade direkt.
De va mer underkläder för tanter eller något.
Skit tråkigt faktiskt.
Efter att vi varit hos Sändie så drog jag o Yazze hem till mitt andra hem typ.
Alltså ner till Fegge o dem.
O där drog vi igång, hade skit kul!

Jag tycker om mina boys en himla massa!
Yazzlemin också för den delen!

Har inget direkt så att skriva, är typ tom o blank på ord o allt.
Men de blev lite iaf.
Ska nog gå in i väcka mina muskeltörer snart.
Alla tre ligger däckade i sängen, så söta såå! :-)

How can you be so heartless?

Ska dra mig nu.
Skriver imorgon o berättar om hur de går ikväll.

Hörs då!
Hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0