Bara sådär.

Egentligen har jag inget vettigt att skriva om,
men ibland e de skönt att bara sitta & skriva & yra.
Så de tänker jag göra de.

Idag har jag varit i skolan hela dagen,
med en fruktansvärd huvudvärk.
Tog bussen hem & stack direkt till Shima.
Kom in & snacka lite, la mig på sängen & däckade direkt.
Känns som jag sov i all evighet,
men de gjorde jag nog inte.
Vaknade iaf av att min mobil ringde,
&de va dolt nummer.
Så jag trodde först de va Shima som dumma sig för att jag skulle vakna,
men de va de ikke så nikke!
De va min underbara vän Tias som ringde & störde mig i min skönhets sömn.
Fatta verkligen inte att de va han,inte förrens efter att vi hade lagt på.
Först då koppla jag att de verkligen va honom jag hade snackat med.
Lite typiskt faktiskt.
Snacka lite skit med Shima & min lillebror.

Sedan hängde jag med Yazze & Andy till väla.
Dem e fan helt crazy alltså,
jag fattar mig verkligen inte på dem.
Men jag tycker om dem,
så e de bara. :-)
Vi gick på väla ett litet tag, & ja..
Helt ärligt vi va överallt!
Sedan Hyllinge,
körde inom min Tobbeliten & tog en cigg.
Skärpning på oss Tobbeliten, &de genast!
Sedan efter att vi varit hos honom så körde dem hem mig.

& där stod jag & gjorde lite mad,
& min mobil ringer igen.
Hmm, dolt nummer, igen!
& de va Tias denna gången också.
Fast nu koppla jag på direkten,
duktig som jag är.
Vi prata i över 20 min, om allt mellan himmel o jord.
& de kändes fruktansvärt skönt & få höra hans röst igen!
Du anar inte som jag saknar dig Tias!

Där har ni min dag.
& nu innan jag glömmer de,
jag lovade att hälsa till Schmeck också.
Så Schmeck, här har du din hälsning - Hejhej! :-)
Så slipper jag få höra de i skolan imorgon, haha!

Ehm ja..
För övrigt inget vettigt som vanligt nej.
Förutom att jag längtar så in i bomben till Coooooostaaaaaa Braaaaavaaaaa!
Fyfan, de ska bli så jävla skönt o få komma iväg alltså.

Du är underbar,
& du finns i mina tankar allt för ofta.
Men de gör faktiskt inget.


Jag älskar denna bilden,
för man får verkligen se hur han ler med hela ansiktet.
Men ögonen o precis allt.
Den är grymt fin på dig Feggelito! <3

Sedan tänker jag slänga in en rad till min Mammi också. <3
För du är absolut bäst i hela världen!
Utan dig hade jag aldrig varit den jag är idag.
Jag är så glad att jag har dig mammi,
för att du ger mig styrkan till att orka när allt känns skit.
Du finns alltid där & stöttar mig,
oavsett vad det än gäller.
& oavsett hur trött du än är,
så finns du alltid där & lyssnar!
Jag hade aldrig klarat mig utan dig,
aldrig någonsinn!
Du är den bästa jag vet!
& jag älskar dig fruktansvärt mycket Mammi!
Från djupet av mitt hjärta! <3




Näminsann, nu ska jag bege mig mot bingen.
Som alltid kallar mitt namn så härligt. :-)
Så ni får ha de så underbart så hörs vi igen.
Tack för visat intresse! :-)

Hejsvejs!


Btw, ni kommenterar ruskigt dåligt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Yazzlemin

"Dem e fan helt crazy alltså,

jag fattar mig verkligen inte på dem.

Men jag tycker om dem,

så e de bara. :-)"



Vadå gumman, jag förstår inte vad du menar ;P Hehe. Jag älskar dig gumman! Och andy tycker om dig med :) Måste skärpa oss nu gumman! U know what i meen!

2009-01-23 @ 09:58:55
Postat av: carolin

hey. Ja bara 5 dagar kvar hehe :P nej inte så mycket nervös lite kanske men vill mest ha det överstökat trött på att vara tjock nu haha ;D

2009-01-23 @ 16:34:56
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0