Oh yes.

Vi bör glädja oss åt det vi har, utan att göra jämförelser.
Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.


Igår en massa mys, de tycker vi om. :)
Är helt sleden efter helgen fortfarande, så tror det får bli ett par timmar på soffan idag efter jobb.
Det behövs om inget annat.
Tror t.o.m att jag glömde kvar min hjärna i sängen innan jag stack, för jag kan knappt sätta på kaffe så trött jag är.
Men både helgen och gårdagen är så mycket värt de, jag är hellre trött än att ha missat de faktiskt,
så e det bara. :)

För övrigt så tror jag att 3 av mina tår är brutna, det gör ont!


Nä, ska dra mig nu, dricka lite kaffe och möjligtvis sova en liten stund.
Ha det så gott, hajhaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0