Vart tog vägen vägen?

Helg nu, gottis!
Blev Ikea, jysk, rusta och hemtex idag med Jeppe o dem, men handlade inte något.
Där fanns ju inget fint direkt. :(
Imorgon blir det hem till David, ska bli himla kul. :)
Ser jag fram emot, ska bli kul att få träffa honom igen. :) :$

Har bara en vecka kvar att jobba nu, skit segt.
Men om jag för en gångs skull har turen på min sida så blir det längre.
Och jag känner fan att det behövs alltså.
I need more money!

Nä, orkar egentligen inte sitta här och skriva en massa.
Så istället ska jag ut och röka nu!
Om man skulle ta sig i kragen och sluta med dem tramsigheterna igen?
Men vad ska man då göra när man är rastlös..?

Nä, ska dra mig ut på trappen nu, vi höres!
Hejhej!


Hur ska man veta vilken väg man ska ta, när man inte vet vart vägen leder?



Kommentarer
Postat av: Emma

man ska lyssna på sitt hjärta och följa den vägen som känns rätt inombords :)

2009-08-01 @ 15:50:40
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket för den fina kommentaren :)

2009-08-02 @ 12:50:10
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0