Allting gick så fort.

Sitter här, men smått panik inför imorgon.
Ashit, jag måååste verkligen klara de.
Detta e nog första gången jag har panik inför ett "prov".
Jag va inte ens nervös 3 dagar innan jag hade min uppkörning, detta är hemskt!
Men det känns skönt att dem tror på mig iaf, och att så många andra också tror på mig.
Det är positivt iaf.
Sen äre ju inte direkt illa när man fått skriva på anställningspapperna innan man ens klarat av provet.
Så de känns skönt såsett, men är endå duuuktigt nervös inför imorgon.

Igår börja jag jobba sent, eller ja, sent och sent.
Börja jobba kl. 20, sen sluta jag 23.30.
Men tiden gick himla snabbt, känns som att jag knappt varit där en halvtimme eller något.
Men det är skönt när det är så, himla skönt faktiskt.

Igår innan jobb umgicks jag med Sassi lite, himla trevligt.
Och Max skrämde livet ur oss, dumma dig Max!
Men vi satt och snacka en massa och spelade lite skitgubbe, men det va trevligt.

Idag blire jobb igen, kl. 20.00 igen.
Sen imorgon blire 21.00 till ca 03.00.
Jag kommer vara helt död imorgon och allt kommer snurra i huvudet på mig, jobbigt!
Men imorgon blir det först väla, bestämda kläder som gäller på kvällen ju.
Svarta byxor, vit skjorta, väst och svart kofta.
Oh, herre min skapare!
Så dit bär det imorgon med mamma och syster, härligt!
Vart evigheter sen vi 3 gjorde något, så det ska bli skönt!

Ne, nu ska jag gå och duscha och lite så.
Så man är ute i god tid till jobb igen, som jag btw har blivit mycket duktig på!
Poäng till mig! :)

Måste förresten kommentera dehär man läser överallt om Åstorp nu också, att det är så himla mycket skitsnack och en massa tissel och tassel.
Men hallå? Har ni precis öppnat ögonen, eller vad är det frågan om?
Åstorp har alltid varit såhär, det har alltid varit en jävla massa skit snack, det har alltid varit en jävla massa tissel och tassel hit och dit.
Jag menar, det är ju ingen nyhet direkt?
Så kommer Åstorp alltid att vara, men det är faktiskt inte bara i Åstorp, så är det överallt, det är inget man kommer ifrån.
Saken är bara att eftersom att Åstorp är så himla litet, så går snacket hela tiden runt, runt, runt och man får höra allt oavsett om man vill eller inte.
Visst, jag trivs skit bra i Åstorp, helt ärligt så gör jag det.
Även om snacket går om att man har gjort de, och om att man inte har gjort de, om att man har sagt si och om att man har sagt så.
Trots allt de så trivs jag, men samtidigt, så skulle jag få chansen att flytta så skulle jag ta den direkt.
Alla har ett val som man själv får göra.
Så är det bara, om vill man då inte flytta från Åstorp, så det enda man kan göra är att finna sig i det, för Åstorp har alltid varit, och kommer alltid vara precis som det är nu.


Ne, nu tyar jag icke mer.
Ska ner och ta en varm skön dusch, sen fixa lite inför jobb och så.

Vi hörs och ses!
Tack o hej!


"Får jag hålla din hand?
Får jag luta min panna mot ditt trygga bröst?
Vågar jag be dig att stanna?
Får jag höra din röst?"


Kommentarer
Postat av: Josse

Så sant det där om Åstorp! Men jag trivs också bra här :) hihi

2009-12-17 @ 20:11:57
URL: http://toosingatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0