Oh ja..


Tar ett tag innan den kommer igång, men den är bra.
Medina - Sagolandet

 

Det är ett tag sedan jag skrev nu, men har inte haft något vettigt att skriva om.
Så då känner jag att jag lika bra kan strunta i de.
Har egentligen inget vettigt att berätta om nu heller, men so what?!
Vill folk läsa, så får dem göra det, annars är det bara att strunta i de helt enkelt.
För svårare än så är det faktiskt inte.

Förra veckan va lugn, blev inte många knop gjorda, ungfär som vanligt yesyes.
Har kännt mig helt utmattad i hela kroppen, ingen höjdare, sen att jag fortfarande sover dåligt också gör ju inte saken bättre heller direkt.
Men iaf, jag försöker göra det bästa av det hela.
Och där finns massa som hjälper mig på traven, och det känns skönt.

Jobb fre, lördag.
Skönt faktiskt, dock väldigt nervös, det är ju första gången jag ska vara helt själv.
Känns lite sådär, men jag vet att jag kommer fixa de.
Ska in till stan på torsdag och gå igenom rapporten och de igen, och återuppfriska minnet lite.
Det kan behövas nu när man inte jobbat sen den 13.

Denna helgen spenderades mesta dels med Sassi görl, helt onderbart har det varit.
I fredags träffa jag även på Tannalös och Uffe, dem satt hemma hos Sherm dit jag anlände på kvällen.
Det va himla trevligt faktiskt, trevliga och roliga människor demdär.
Och i lördags umgicks jag med Sassi igen, hon hängde med ner till Tågarp och hämta min lillebror och så.
Sen anlände vi Jimmys hem och umgicks med honom, och efter det så körde jag henne till Chrille, och jag körde hem.
Käkade och lite så, duscha och gjorde vid mig och anlände Chrille där festen vart igång, men jag och Sassi drog till Bjuv, och jag fick äntligen träffa T igen.
Vi blev dock inte så långvariga, men det vart bättre än inget.
Efter Bjuv körde vi till Chrille igen, där allt vart i full gång, precis som det alltid är.
Igår gjorde jag icke mycket, vakna rätt sent, satt och slappa mesta tiden av dagen, somnade igen runt halv 8 på kvällen, och vaknade igen runt halv 00.
Sedan kunde jag självklart inte somna om förrens tidigt imorse, smart gjort Maria.

Känner att detta inlägget blev längre än vad jag tänkt att de skulle bli, men what the hell, skit i de.
Slänger in 2 bilder, sen får det vara nock.

Btw, T, jag saknar dig mitt hjärta!

Vi ses och hörs!







Jag och Sassi hos Sherm i fredags.



Jag hos Sherm i fredags, i Tannalös granna mössa! GE MIG!


Kommentarer
Postat av: emmapemma

vilken häftig mössa :) den passade du i :)

2009-11-30 @ 10:53:19
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0