Så ful film!



Håret borstat - check.
Luggen uppsatt - check.
Borstat tänderna - check.
Sminkat mig - check.
Fixat kläder - check.

Vilket innebär att jag har varit ute i god tid för en gångs skull, och nu är helt klar inför jobb.
Börjar kl. 16 idag, och ska ta tåget 15.20.
Jag är helt enkelt duktig idag, jag känner mig duktig om inget annat.
Jobb igår gick bra igen, är lite osäker på vissa saker fortfarande dock.
Men de kommer, och enlig Michelle som jag jobba med igår igen så ska jag bara börja tro mer på mig själv.
Så de ska jag försöka med idag, men jag blir så lätt stressad.
Men de får man vara, idag blir ju min tredje gång bara, och det är sjukt mycket information man ska ta in på en och samma gång ju.
Och igår fick jag lära mig under/över spelet också, och de gick fint de med.
Michelle sa tillochmed igår att hon är stolt över mig, och enligt mig så är det inte så illa pinkat.


Igår var jag och hälsade på Jimmy, vart ett tag sedan jag träffa lilla Jimmyponken.
Men de va trevligt, även om han inte är sådär jätte social alltid.
Men de gick, vi satt och prata en massa, röga och jag fick mitt kaffe.
Va där inte så länge, va så sjukt hungrig, så de blev hem att äta också.
Efter jag käkat så stack jag ner till min käre bror och Yazzlemin.
Vi skulle, notera skulle, kolla på Ullared som gick på 5:an igår, men eftersom att min käre bror skulle ner till skolan och pappa har vakten så fick jag ju köra ner honom.
Vilken innebar att vi bara fick se typ 15 min av programmet innan vi körde ner till Svalöv.
När vi väl var framme kom min bror på att han glömt massa saker han var tvungen att ha, så det var bara att köra hem igen, sen ner igen, och sedan åter en gång hem.
Jag var helt trött och slut i huvudet när jag kom hem.
Men de blev lite snack på msn med Topajas iaf.
Men det är alltid himla trevligt, massa sjuka saker blir sagt iaf.

Ne, nu funderar jag på att avsluta här och gå och ta en ciggiluring.
De hade inte suttit helt fel faktiskt.
Så de ska jag göra.
Skriver kanske mer ikväll, om inget annat så kommer där kanske något imorgon.
Man vet ju aldrig med mig faktiskt.


Alla ska få göra sina egna val, utan att där finns en massa andra som lägger sig i och säger, gör si eller gör så.
Eller som bara kritiserar en, man kan bara avgöra saker och ting själv.
Där finns ingen annan som kan eller ska göra valen åt en, man kan bara göra det själv.

"I remember when we kissed,
 I still feel it on my lips.
The time when you danced with me,
With no music playing."


Kommentarer
Postat av: Josse

hahahaha, den låten/videon är såååå ful ;p

2009-12-17 @ 20:16:58
URL: http://toosingatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0