Uppdatering?



Jobbet i lördags gick skit bra faktiskt, jag är såååå himla nöjd!
Hon frågade t.o.m om jag ville jobba med henne på natten, men de känner jag mig inte riktigt redo för än.
Men allt gick verkligen skit bra, och Michelle tycker jag vart jätte duktig.
Så jag är verkligen skit nöjd!
Men de får man väl vara när nått går på rätt håll för en gångs skull, eller?
Jag är det iaf, hel nöjd är jag!

Varit ensam hemma i helgen, och det har varit lugnt och skönt faktiskt.
Ibland är det bara sådär riktigt skönt med ensam tid.
När man kan ligga och dra sig i sängen hur länge som helst utan att någon tjatar om att man ska gå upp eller liknande.
Jag tycker faktiskt att det är riktigt skönt att ha huset för mig själv, även om jag tycker att det verkligen är skit läskigt!
Men som sagt, gamla hus knakar och har sig.
Vilket är det enda jag ligger och tänker när jag lagt mig i sängen och ska sova.
De låter säkert löjligt för er, men jag är så himla lättskrämd.
Jag har tillochmed blivit rädd för min egen skugga, och det säger egentligen inte så lite.
Men ja, jag är vääldigt lätt skrämd, och så är det med de.

Ne, nu ska jag minsann slänga mig i sängen och sova tänkte jag.
Ska jobba imorgon igen, härligt! :)
Så vi hoppas på att det går lika bra imorgon igen! :)

Sussa så gott!
Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0