-




Idag har inte varit någon super dag, och ibland behöver man inte gå in på mer detaljer än så.
Så de tänker jag minsann inte göra heller.
Nu sitter jag här och degar, och tycker väldigt synd om mig själv.
Förstår inte vad som hänt med min rygg alltså, helt sinnesjukt!
Tror jag skyller det på Tamara och hennes massage som hon gav mig igår.

Förresten, kalla mig knas om du nu vill det.
Men jag såg Sally för första gången igår, den serien alltså.
Och gud, hon är fan smäll kul! Haha :)
Tack Sofie och Tamara för att ni satte igång den, haha :)
Hon har bara så jävla klockrena kommentarer!

Ne, nu tyar jag ikke mer!
Kommer antingen mer sen, eller imorgons!
Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0