All apologies.




What else should I be?
All apologies.
What else could I say?
Everyone is gay.
What else could I write?
I don't have the right.
What else should I be?
All apologies.



Det känns som att det är väldigt mycket just nu, fast samtidigt inte.
Det är bara mycket som snurrar i mitt huvud helt enkelt.
Trötta mig..

Helgen har varit okej iaf, förfest hos Chrille i fredags sen ut i stan med Sandris.
Det var mycket trevligt och jag hade kul som attans.
Igår var jag hemma och tog de lugnt, vart cp trött.
Så jag sov nästan bort hela dagen, och det behövdes eftersom att jag inte sover som jag ska längre heller.
På kvällen blev det tacos, sedan stack jag ner till Sofie en sväng.
Kolla de sista på fotbollen och sedan blev de Pippi Långstrump.
Hur ofta kollar man på Pippi Långstrump en lördag liksom?
Den var iaf smäll kul och jag hade kramp i min mage.

Efter att jag varit hos Sofie en runda så lämna jag av Tamara hemma hos henne sen drog jag vidare till Fidde, där han, Jens och Chrille spelade kort och Max satt och kolla på.
Men det vart himla trevligt, och faktiskt väldigt kul att få träffa Jens igen.
Höll även på att dö av skratt hemma hos Fidde när Jens berättade om sin mycket fina upplevelse, som nu alla har jätte kul åt :)
Men det var verkligen skit kul när han berättade om de, tror alla låg på golvet och garva utom Jens.

Nä minsann, nu ska jag gå o ta en kopp kaffe.
Sen sortera lite tvätt och börja tvätta lite.
Allt för att jag ska slippa allt som pågår i mitt huvud för tillfället.
Kommer mer en annan dag, när orket verkligen finns.


Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0