Allt i allo.




Vi drar lite snabbt om i helgen då?
Även om alla redan vet att det inte blir något litet, så låter det bättre iaf. :)

I Fredags så blev det utgång, började med att vi satt hos Danne och förfestade.
& vi hade himla trevligt. :)
Blev stan rätt tidigt, men det va sjukt mycket folk ute iaf faktiskt.
De va sjukt mycket folk ute faktiskt, de gick ju knappt av vara inne på Tapaz bara.
Man dog nästan utav syrebrist, vilket är rätt illa.
Iaf, blev stinsen mesta av kvällen.
Tills jag fick min panik och allt bara gick utför.
Ringde Max och fråga om han kunde komma, och det kunde han självklart.
Tack för det min underbara vän!
Pga min extrema panik kände jag att jag inte kunde stanna kvar på knutan längre, och började istället promenera mot lasarettet.
Det hela slutade med att jag fick sätta mig i busskuren på Stattena för att jag kände paniken komma krypandes ännu mer.
Så där satt jag och vänta på Max.
Han körde mig direkt till Chrille, som är mig en riktig räddare i nöden!
Vi gick en runda, pratade och han trösta mig en massa.
Chrille är faktiskt himla bra, för han har alltid funnits där för mig.
Alltid, oavsett vad i alla våra 7 eller 8 år som vi känt varandra.
Jag är lyckligt lottad som har dig som min vän Christopher Andersson!
Riktigt lyckligt lottad!
Efter att jag pratat en hel del med Chrille och han lyckats lugna ner mig så körde Max mig faktiskt hem.
& väl hemma så blev det raka vägen upp i bingen, där jag somnade gott till en film.

I Lördags så sov jag faktiskt bort mesta delen av dagen, kände mig helt utmattad i kroppen.
Både fysiskt och psykiskt.
Men jag behövde dem timmarnas sömn, jag gjorde verkligen det.
Senare på kvällen satt jag mest med mamma och pratade en massa.
Vi pratade om precis allt.
Jag är så himla glad att jag har dig mamma, utan dig hade jag gått under!
Iaf, de blev lite mys här hemma.
Sen drog jag ner till Sofie, där jag, Sofie och Tamara kollade på 2 filmer och snackade lite.
Har ni inte sett filmen "Pojken i randig pyjamas", så kolla på den direkt!
Det vart mig en sjuhelvetes film, riktigt bra och väldigt starkt rekommenderad.
Den handlar om hitler och hur det vart på din tiden, och fy vilka känslor man fick uppväckta.
Det vart flera gånger jag bara ville stor tjuta rakt ut.
Iaf, den är starkt rekomenderad!

Idag blev det upp hyfsat tidigt, eftersom att jag skulle iväg med Sassabrassa!
Modell för en dag, fast i Ängelholm istället.
Blev inte alls nöjd med några bilder denna gången, så därför blev det inget köp heller.
Men Sassis köpte iaf, tur att någon blev nöjd.
Trodde det skulle gå mycket snabbare här i Ängelholm, men tji fick jag.
Tog faktiskt mycket längre tid.
Så det vart faktiskt rätt drygt. :/
Men jag och Sassa löste de på bästa möjliga vis, massa rökepauser för min del, och vi löste nästan en hel tidning med endast korsord i, haha.
Det är ett tidsfördriv iaf.
Vi såg säkert ut som två riktiga nördar när vi satt där, och hjälpte varandra och diskuterade och allt.
Men vi hade kul, och det vart himla mys att det bara vart hon och jag också.
Vi behövde det faktiskt. :)
Skulle egentligen stuckit ner till Chrille sen och spelat lite spel efter att jag käkat, men orkade faktiskt inte.
Har haft lite så små panik hela kvällen nu igen, faktiskt rätt jobbigt. :/

Nu funderar jag väldigt starkt på att dra upp och lägga mig i min loppelåda.
Vilket hade varit super skönt, känner mig fortfarande smått utmattad faktiskt.
Jo, så blir de.
Vi hörs en annan dag gott folk!

Tack & hej!


Kommentarer
Postat av: emma

det där med paniken låter ju inte alls bra :/

2009-10-26 @ 14:52:08
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

usch nej, obehagligt! :/ Hoppas det blir bättre!

Jadå den var kanonbra, fast det är inte lika roligt att fylla år längre, snart vill man inte bli äldre haha!

2009-10-27 @ 10:27:32
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0