Glader.



Är faktiskt lite smått happy just nu, har fått ett helg jobb. :)
Wiie, så låter jag iaf!
Det är kanske inte ett dröm yrke, eller det är inte de för mig iaf, men det är faktiskt bättre än inget alls.
Så numera ska jag jobba som dealer, i både Hbg och Ängelholm.
Även Båstad kan förekomma faktiskt.
Så numera är jag en nykter Maria, men jag dör inte för det. :)
Kanske inte super bra betalt heller, men där kommer in mer pengar än när jag bara går hemma och inte gör något alls.
De e så man måste tänka faktiskt, och det gör jag.
Ska faktiskt bli kul, ser fram emot på lördag när jag ska börja min utbildning och allt.
Jag tror faktiskt att det kommer gå skit bra om jag får säga mitt.
Om inget annat så får vi hoppas på att det går bra iaf! :D


Nu sitter jag här och ska snart bege mig ner mot Tessfess och Yazzlemin.
Vi ska kolla film, Paranormal activity (stavning?), och mest troligen så kommer jag skita ner mig.
Men de får dem på köpet! :)
Ne, om man skulle upp och ta på sig en såndär riktigt mysig hoodtröja och sen bege sig ner?
Jo, det lät minsann som en idé fröken Karlsson.
Så de ska minsann fröken Karlsson ta och göra också. :)


"Jag har aldrig drömt om en människa så mycket förr,
som jag har drömt om dig nu."


Kommentarer
Postat av: sandra

okej, kan du deras priser? :) ajdå :/ bra att du sa det!

2009-10-29 @ 13:30:34
URL: http://sanditi.blogg.se/
Postat av: Sara

Drömmer du om mig Miafia? ;)

2009-11-01 @ 20:52:27
URL: http://saoraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0