Kärlek




Bara för att jag såg världens gulligaste nyss.
Gick ut och ställde mig på trappen och skulle röka, och då ser jag min lilla syster och hennes pojkvän ute i trädgården.
Jag frågar vad dem gjorde och min syster svarar "-Vi bygger ett fågelbo."
Och snabbt efter säger Rasmus (hennes pojkvän) "-Vad gör man inte för att göra en glad och lugn?"
Alltså de låter säkert inget för er, men de gjorde mig så himla varm och se dem.
Se dem stå där och pyssla och hjälpa varandra.
Dem såg helt enkelt helt lyckliga och kära ut.
Och sånt kan få mig så glad. :)



Kommentarer
Postat av: emma

vilken snygg blogg du har :D

2009-10-14 @ 12:24:26
URL: http://emsaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

en skithäftig karl :D tänk om man kunde göra nått sånt haha...! jasså? jo, man tröttnar rätt snabbt o vill bara göra om sin blogg hela tiden, sån är jag iaf :) men jag tycker din är skitsnygg :D

2009-10-14 @ 13:26:33
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0