Turning Torso är rätt högt minsann.

Modell för en dag igår, och det va verkligen super kul!
Det är verkligen skitkul att ha testat på de nu, men gudars så drygt de va samtidigt.
Allt som allt tog lite mer än 4 timmar, och det mesta vart egentligen väntetid.
Men nu är de som sagt gjort, och jag och Madde (min stora syster som var med) hade skit kul och skrattade som aldrig förr.
Och rätt vi hittade nästan rätt direkt också, så jag är faktiskt rätt stolt över oss.
"Men de ligger ju där, så vi får nog köra mot de istället för att köra ifrån de."
"Men jag får nog köra upp här och vända så vi kommer tillbaka igen. Men vafan, här är ju stenar och träd i mitten av vägen, jag kommer ju inte dit iaf!"

Gudars alltså, jag skrattar faktiskt bara jag tänker på de.
Men hem var det inga problem iaf, och tur var väl de.
Jag var så trött, hade varit uppe sen 6 på morgonen och hängt med Jimmy till stan efter att han slutat jobba.
Och när jag väl kom hem vid 8 så kunde jag självklart inte sova heller, det var ju faktiskt tecknat på TV. :)
Men jag överlevde dagen iaf, och tur är väl de. :)

Njä, nu orkar jag bannemig inte skriva mer.
Så ni får minsann nöja er med detta.
Slänger dock inte några bilder på mig från igår.
Så enjoy!

Puss&Kram!






 


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder!

2009-10-14 @ 15:06:35
URL: http://juhlina.blogg.se/
Postat av: Sandra

snyggis <3

2009-10-20 @ 14:48:09
URL: http://sanditi.blogg.se/
Postat av: Josse

Fina bilder :)

2009-10-22 @ 02:18:08
URL: http://toosingatos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0