Where is my mind?



Ibland har jag så mycket jag vill ha sagt, men jag vet inte hur jag ska få allt ur mig bara.
Jag försökte en gång, men de gick ju som de gick.
Att hela tiden försöka och hoppas är något jag är väldigt bra på iaf.
Det har jag märkt nu, men oftast så är det dock utan någon som helst framgång.
Jag blir bara tröttare och tröttare.
Till sist kommer jag ge upp, vilket jag också är himla duktig på.
Och då kommer inget alls funka.

Jag har så mycket tankar som snurrar runder i mitt huvud nu, vet inte ens vart jag ska göra av hälften av dem.
Allt hade varit så mycket enklare om man bara kunde blåst bort lite av dem, iaf för stunden.
För just nu så är det lite väl mycket som pågår i mitt huvud.

Äsch, orkar inte skriva mer idag.
Ska väl försöka göra något vettig nu istället.

"Jag finns framför och runt omkring dig hela tiden.
När ska du öppna ögonen och faktiskt förstå?
Alla är olika, dra mig inte över samma gräns!"





Jag och min älskade syster, du är en utav dem absolut bästa jag vet!
Och jag älskar dig utav hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0