Ack..

Gud, jag är så himla kär i denna låten!
Den är så (ursäkta uttrycket) jääääääävla bra!




Vet egentligen inte vad jag ska skriva, som vanligt typ.
Men det blir dock inte en massa nu, för det har jag inte tid med.

Inbrott i bilen, att man inte kan få ha något i fred alltså!
Är så trött de.
Rutan fram på passagerarsidan blev krossad.
Och guudars så mycket glas splitter där blir, helt sanslöst!
Hundra miljontals bitar, jisses.
Men de enda dem fick tag i var lite kassa tändare som inte fungerar, dem bröt av en lucka och vad dem ska ha den luckan till fattar jag fortfarande inte, och sedan tog dem min billaddare till min mobil.
Så det var ju inget utav värde såsett.
Men iaf, jävla snor ungar som inte vet hut!
När en annan var yngre fick man veta vad som var rätt och fel, vad som var mitt och vilket som inte var ens eget.
Och det som inte var mitt fick jag inte lov att ta.
Men det är heelt annorlunda nu, nu har man ingen respekt för annat folk längre.
Nu finns de inte längre något som heter mitt och ditt.
Blir bara så himla arg, usch för er!

Har åkt på världens dunder förkylning.
Men de känns som att den börjar ge med sig nu iaf, och det är skönt.
För på onsdag så måååste jag verkligen vara frisk.
Jag måste, måste måååste vara frisk!
Och sen måste jag ju vara frisk den 5 oktober också.
Då ska jag (vad jag vet änsålänge) och min kära stora syster ner till Malmö.
Modell för en dag, och jag bara längtar.
De ska faktiskt bli riktigt kul att prova på de, riktigt kul. :)
Så vi får se om där blir några bilder helt enkelt.
Men de måste där ju bli.
Helt kass är jag väl endå inte, eller?


Nä, nu ska jag dra mig.
Måste ner i duschen sen ska jag minsann ner till Sändriiis.
Massa snack och allt.
De behövs ibland. :)

Hejhej!


"Från och med nu, så går du åt vänster och jag åt höger.

Från och med nu så går våra hjärtan skilda håll."


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja han är så illa tvungen att vara nöjd för jag tänker minsjäl inte ändra på mina principer, haha! :)

2009-09-28 @ 11:55:39
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0