Allt blir bara så fel.

Arh, jag är så himla trött på alla dumma idioter de finns överallt i världen!
Och för att inte tala om alla dessa jävla svin!
Är så irriterad att jag knappt vet vart jag ska bli av.
Jag ska gå i celibat och inte träffa någon alls, för det är fan alltid bäst så i slutändan.

Är bara så jävla trött på alla jävla misstolkningar, allt jävla gullande hit och dit, om det sen bara ska vända tvärt utan någon som helst förvarning.


Fan, ge mig inte en jävla massa onödiga sidor, visa mig den rätta sidan istället.
Sen är jag inget jävla tröstpris heller för den delen!

It's with or without you baby!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, du låter inte alls glad :/ tror jag förstår hur du känner.. hoppas att allt blir bättre! och kom ihåg att man inte ska nöja sig med det lilla, du är värd det bästa!

2009-09-01 @ 21:26:07
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0