Bara dräller..

Idag har varit riktigt segt.
Har bara suttit här framför datorn och sökt en massa jobb.
Kan säga att jag är duktigt trött på detta.
De har verkligen inte varit världens lättaste att komma från gymnasiet och direkt ut i arbetslösheten när man ska ha minst 2 års erfarenhet till allt.
T.o.m för ett vanligt städningsjobb så ska du ha 2- eller 5 års erfarenhet.
Plus att du ska ha en massa utbildningar och dylikt, jag menar hallå?
Vem kan egentligen inte städa ordentligt?

Hade verkligen kunnat göra allt för att få ett jobb nu,
för ja tycker det är såå drygt att bara gå hemma och drälla.
Sen kan man ju inte göra ett skit heller, man är verkligen helt fast.
Men jag söker iaf, så de står härliga till.
Vad mer kan man och ska man göra?
Man söker, söker och söker.
Sen går man bara och väntar på att där ska vara någon som hör av sig,
och jag kan villigt erkänna att jag inte haft den turen än.
Men vem vet, den kommer kanske till mig också.

Ska faktiskt bege mig nu, kommer bilder senare från helgen.
Och TACK Knoda för att du hämta oss.
Du är en riktig ängel! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska försöka förklara så gott jag kan :D Gå in på Youtube och välj nåt klipp.. till höger om klippet står det "Bädda in" i en ruta. Kopiera det som står i rutan. Sen går du in i din blogg, och väljer "Nytt inlägg" och trycker på "HTML". Så kommer där upp en ruta och i den rutan klistrar du in det du kopierade.. och trycker på "Uppdatera" :) Sen ska det funka! Shit vad rörigt det här blev, haha! Men det är ju värt ett försök iallafall :) Puss!

2009-09-15 @ 23:12:13
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0