Hujeda mig!

Igår så blev de minsann ordning och reda.
Fick fint som snus på rummet igen, och en nybäddad säng.
Oooo vad jag älskar en nybäddad sääng, de är så himla skönt!
Iaf, fint och städat blev där.
Och jag fick tvättat upp min lilla hög, som blev 3 små minimala högar när jag hade sorterat de.
Lite onödigt, men de e kläder som jag bara älskaaar, men de blev tvättat iaf.
Så nu är min fina lilla hög borta också.


Senare på kvällen blev de ett väldans lååångt samtal med Yazzlemin :), vilket innebar att jag höll på att missa K. :/
Ops, men de fixade sig som tur var.
Och K kom på besök minsann.
Himla mysigt, det blev en del snack och en massa skratt.
Det var helt enkelt hur trevligt som helst. :)


Nä, nu ska jag upp på rummet och byta om.
Sedan ner till Jimmy, han sitter och tjatar på mig på msn nu.
Så jag får väl ta och bege mig ner dit.


Skriver kanske mer sen, man vet ju aldrig riktigt med mig som sagt.
Vi hörs!
Tack och hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0