Problem..



Mm, sitter och myser till denna låten nu med kaffekoppen i näven.
Jag vet, jag har väldigt blandad musiksmak.
Men jag lyssnar på de jag känner för, så är det bara. :)

I söndags var mycket trevligt.
Jag och Sandris drog ut till Gb och hälsade på.
Så lagade vi lite mat, hemma gjorda köttbullar med potatis och brunsås.
Mycket gott blev de, så de gjorde vi minsann bra. :)
Efter de satt vi som några uppstoppade djur och klagade över hur mätta vi var.
Men det blev en massa snack, mycket snack om tiderna på Björnekulla.
Gud alltså, och vi kollade igenom skolkatalogerna från 6:an till 9:an.
Jag säger bara guuuud !
Så mycket man förändrades när man gick där dem åren, herregud alltså.
Men de var mycket kul, och vi fick oss en massa goda skratt.
Så de var himla mysigt.
Sedan blev de kladdkaka med grädde och till de kaffe såklart. :)
Men de var iaf himla trevligt och lätt något vi får göra om snart igen. :)


Idag är det dock inte lika positivt, har världens problem.
Nu är det såhär att jag ska färga mitt hår, men guuud, jag vet inte hur jag ska ha de.
Nu tycker säkert alla som läser att jag är jätte löjlig, men för mig är detta mitt stora problem för dagen.
Så ni kan säga vad ni vill.
Men antingen så blir de lite mörkare eller så blir de att jag slänger i lite nya slingor bara.
I vilket fall som helst, så blir de som de blir.
Sen är de inte mer med de.

Intervju imorgon, och min förkylning är fortfarande kvar.
Dumma den, typ..
Men jag hoppas på att de går bra iaf.
Ni måste hålla tummarna för mig gott folk!

Iaf, nu ska jag ta och dra mig.
Snart ner till pappas jobb och snacka med dem gamla gubbarna. :)
Sen efter de ska jag köra min käre bror till frissan.
Sen blir de minsann oj så jag kan köpa någon färg och slänga i.
Kan skriva sen och säga vad det blev.

Ha de fint!
Hejhej!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0