Here it goes!

Okej, eftersom att jag lovade lite bilder igår, så får jag väl lägga in lite bilder sen lördagens bravader inne i stan med Tamara.

Men först en låt, som jag tycker är så himla fin..!
Och jag måste se om jag gör rätt också efter att snälla Johanna har försökt förklara hur man ska göra för att få in själva klippet i inlägget också.
Så vi får testa och se hur de går.
Håll tummarna. ;)



Där har ni isf videoklipppet.
Och här under kommer bilderna. ;)


Jag och Tamara innan vi åkte in till stan.


Tamara inne på Tapaz. :)


Jocke och Tamara, och tro de eller ej, men Tamara är faktiskt Jockes moster.
Eller vad det nu var...


Tamara och jag utanför Pölsemannen.



Och det blåste ute kan jag ju bara få tala på för er..



Vi inne på Crom, Tamara med sin Cosmo och jag med min underbart goa grogg.
Som jag btw aldrig får reda på vad den heter eller vad där ens är i den...


Avslutar de hela med en bild på mig och sötaste Nisse.
Ser dock ut som att han ska vrida nacken av mig?!

Flera bilder finns, vissa är det dock väldigt mycket censur på.
Och fler finns inne på fejjan..

Nu ska jag göra vid mig och sedan iväg..
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0