Nytt utseende minsann.

Idag har det blivit lite ändringar på bloggen minsann.
Stort tack till Tamara som stod ut med mig först.
Men när jag väl kom hem så kunde jag inte låta bli att testa en massa själv.
Och nu är jag faktiskt himla nöjd, så vad tycker ni?
Har en massa på lager, så säg nu ärligt. :)

Idag har blivit en lugn dag.
Har mest blivit en massa jobb sökande, men åkte även ner till Tamara en sväng som sagt.
Kom dit, vi drack kaffe och spelade tjuv, jag, Tamara och Lotta.
Blev en massa snack och det är så det ska vara.
Efter att Lottentotten bestämt sig för att ut och gå så placerade jag och Tamara oss framför deras dator.


Snacka om att vi började trixa och ha oss bara för att få rätt på de som jag ville.
Men de gick såklart inte, så Tamara gav upp och gjorde ett par andra bilder åt mig.
Bland annat den första med ramen, där blomman och texten är (har dock gjort lite ändringar på den för att texten skulle synas mer).
Sedan gjorde hon även den rosa bilden som jag har som visningsbild, och jag blev heelnöjd.
Dem är hur fina som helst, så tack gumman!
Iaf, nu när jag då kom hem så försökte jag också testa mig fram, och det gick.
Men det har dock gått ett par timmar här nu, och det känns i ryggen.
Men vad gör man inte?
Jag är iaf nöjd för tillfället och därför så får den vara såhär ett tag nu.


Och eftersom att jag är duktigt sleden nu så ska jag gå upp och lägga mig i min stora säng och slänga igång en film.
Tror att det blir " I taket lyser stjärnorna".
Har ni inte sett den så kolla på den, den är verkligen suuuuper bra!
Så det får bli den idag igen, fast att jag såg den härom dagen.


Och förresten, för er som inte visste de så är det läge att säga Grattis till Tamara idag.
För hon fyller faktiskt år.
SÅ GRATTIS GUMMAN!
Hoppas du får en underbar dag trots att du bara ska jobba hela dagen. :)


Iaf, skriver kanske imorgon.
Beroende på vad som händer vill säga.
By the way, är trött på en massa tomma ord, bara så du vet de.


Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0