Onsdagen är kommen.

Idag så gäller de.
Och gud, jag kan ju säga att nerverna mer ligger utanpå kroppen istället för där dem ska vara.
Detta är hemskt.
Och vad ska jag ha på mig?
Nu är det mycket här alltså.
Duschen kanske o allt sånt?
Istället för att dra ut på de i sista sekund så allt bara går åt skogen.
Jo, de lät nog som en vettig idé.
Ibland så måste man ju vara vuxen och vettig också.
Och detta är nog ett bra tillfälle för mig att vara de känner jag.

Skriver senare och berättar hur intervjun och allt gick. :)
Det vill säga efter att jag varit hos min kära systeryster och ätit våfflor som hon så fint ska bjuda mig på idag. :)
Man får ju passa på när man endå är inne i stan.
Vi ses ju inte allt för ofta längre. :/

Iaf, jag älskar min syster.
Och hatar mina dåliga nerver.

Drar mig nu, så jag hinner allt i tid för en gångs skull.
Som sagt...


Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0