Tröttis...




Fy attans så trött jag är.
Gick upp redan klockan 6 imorse, gudars!
Har inte varit uppe så tidigt sen jag jobbade, och de är ett tag sedan nu.
Jag är verkligen heeelt slut, somnade rätt sent inatt också, runt 3.
Så de blev inte så mycket sömn.
Tror jag börjar vända på dygnet nu, och det är minsann ikke bra, tror vi får ta och fixa till de igen.

Iaf, idag var det tänkt att jag skulle gå upp när klockan ringde.
Men ack, jag låg kvar och drog mig tills Jimmy ringde.
Sen var det bara att gå upp och på med joggingbyxor och en tröja, sen iväg.
Följde med honom ner till Hörby idag, dem skulle kolla lite på hans bil.
Och eftersom att han skulle iväg direkt efter att han slutat jobba imorse så var jag snäll och följde med, precis som han ville.
Dels för att han inte ville köra, så de fick jag göra, och sedan också för att han ville ha sällskap där nere.
Och guuuud, det är de drygaste jag varit med om.
De tog typ hundra år där nere.
Vi var där vid åtta, och var hemma igen runt halv tolv.
Man kunde ju inte göra något, de låg verkligen helt öde.
Men vi sysselsatte oss iaf.
Satt och snacka och så, gick och kolla en runda.
Men fy, de var drygt och att man var trött sen innan på de gjorde ju inte saken bättre.
Men vi kom hem iaf, och bilen blev fixad.
Och det kan jag faktiskt tycka är huvudsaken.

Igår blev de rätt lugnt, var inne i stan en sväng och så bara.
Sen hem till Jimmy och trada lite, så ville han att vi skulle spela ett sånt boxar spel.
Och jag var säker på att han skulle vinna direkt, men HAHA!
Jag slog ett slag, sen låg hans gubbe ner, och han ville genast att vi skulle spela en gång till så han kunde vinna, och de gjorde han också.
Vi spelade 4 rundor, och de blev lika.
Men jag var bäst iaf, han var helt hundra på att han skulle vinna första ronden, så bara nocka jag ner hans gubbe så de stog härliga till.
Hans min där alltså, fy katten som jag skratta.
Men kul hade vi iaf. :)
Efter ett tag så körde vi och hämtade min bror, han behövde komma iväg och handla.
Tur han har världens bästa lilla syster som alltid ställer upp minsann.
Påväg till Micke så bestämde jag och Jimmy oss för att vi skulle göra mina kända kycklingrullar, och så blev de.
Så efter oj körde hem till Jimmyponken och börja laga mat.
Blev en massa trams samtidigt, men vi hann med det också.
Och gott var de, guuudars.
Kommer inte ihåg när de var så gott sist, jisses!

Jimmy är mig en vääldans bra vän, och jag är fruktansvärt glad för att jag har honom!

Njae, om man skulle ta sig i kragen kanske?
Och typ, städa undan lite, dammsuga och tvätta.
Jag vet att jag har en liten fin hög med tvätt, så det är väl lika bra skulle jag tro.
Bättre att göra något än att bara gå och lägga sig iaf.


Och ikväll kommer antagligen K på besök också.
Vilket faktiskt ska bli himla trevligt. :)


Nej folket, nu ska jag dra mig.
Vi hörs!
Puss & Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0