Uppdatering.

Nu sitter man här igen.
Fast vet egentligen inte vad jag ska skriva, men de löser sig nog.

Jag kan ju iaf berätta lite om i helgen.

I fredags så var jag nere hos Lottentotten hela dagen typ,
vi spelade kort och drack kaffe, i vanlig ordning jeppjepp.
Iaf, runt sju typ så satte jag mig i bilen och styrde kosan mot Klippan.
Med andra ord så bar det av till David.
Vi satt och pratade, kolla tv och mös.
Himla skönt faktiskt.
Efter ett tag stack han och handlade godis också, sen startade vi en film.
Kommer inte ihåg vad den hette, men den var riktigt bra faktiskt.

I lördags så vaknade jag när David gick upp, han skulle jobba och började kl. 7.
Så ja, jag var uppe runt 6 på morgonen, en lördag.
Kunde inte somna om, var skit trött och ville bara slå David eftersom att han kunde varit lite smidigare.
Men ack, jag la kvar i sängen iaf.
Jag ville ju bara få sova.
Iaf, David gjorde the och lite så, så jag drack de sen klädde jag på mig.
Och snäll som jag är, så körde jag honom till jobb också.
Sen bar det hemåt och upp i bingen igen, och jag lyckades somna efter ett tag.
Fast det knappt var lönt egentligen eftersom att jag skulle vara nere hos Tamara halv 9.
Skulle med henne och kolla på en bil, men de var en riktigt skrothög.
Så de blev ingen deal där inte.
Efter att vi kommit hem igen så blev de frulle, sen var de full rulle igen.
De var en massa som skulle fixas inför kvällen och jag hade lovat att hjälpa till och de gjorde jag.
Gjorde vid mig nere hos Tamara och så också, sen blev det middag där innan folket kom.
Och det vart mycket gott!
Iaf, sedan drog festen igång.
Och det var riktigt trevligt.
Blev sådär lagom full och det kändes bra hela kvällen.
Så tack för en trevlig dag och en mycket trevlig kväll snäckan. :)

I söndags så vaknade jag, och mådde inte allt för bra.
Kändes som jag hade druckit i fjorton dagar utan sömn och allt.
Det var ingen höjdare alls.
Lovade mig själv ganska så snabbt att aldrig mera dricka igen, för det var verkligen ingen höjdare att må så. :/
Sov verkligen bort hela söndagen, och rörde mig endast mellan toan och min säng.
Ja okej, ibland gick jag ut på balkongen och rökade också.
Men de blev inte många knop gjorda alls den dagen, fy katten.

Annars har allt varit lugnt, söker jobb som tusan.
Men får aldrig något svar.
Är duktigt trött på att bara sitta hemma nu, och inte ha ett jobb.
Att inte ha en inkomst inget alls.
Herregud, detta är verkligen värdelöst.
Måste komma på något jag kan göra med all min tid, för att bara sitta här och drälla ger mig inte så mycket faktiskt.

Så nu ska jag nog vara duktig och städa lite åt David eftersom att jag sitter hemma hos honom.
Han är och jobbar så de är fritt fram, och de ska bli full rulle tänkte jag.
De är ju bättre än att bara sitta och.. ja glo faktiskt.

Nä, nu ska jag bege mig.
Byta om sen fram med skure sakerna så de blänker här igen.
Ha de så bra.

Hejsvejs!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du fått ihoppa det med killen igen? Du verkar lycklig iallafall :) Hoppas allt är fint! Puss&kram

2009-09-09 @ 17:15:42
URL: http://hannatoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0