----

Just nu är jag jätte rastlös, är klar med uppgiften vi fick och jag har inget att göra. Eller jo, enligt en utav dem som håller koll på oss, så ska jag bara kolla rundor på internet och göra saker som får mig att koppla av. Det är ju soft tänkte jag, men kom rätt så snabbt på att det är ju det jag gör hela tiden eftersom att det är hur slappt som helst här.

Men iaf så är mitt CV fixat helt och äver mitt personliga brev, så nu ska de väl gå an. Plus att min spontan ansökan också är färdig, men funderar starkt på att skicka iväg den iaf. Man kan ju alltid testa, man kan ju inte få mer än ett nej, eller hur? Tycker iaf att det är värt ett försök.

För övrigt är det mycket tankar som pågår i mitt huvud just nu, mycket som handlar om jobb och studier. Vart ju på möte i tisdags om de med att fortsätta plugga, och nu går tankarna hej vilt i huvudet på mig. Smått jobbigt, för det tar på krafterna som attans, och helt ärligt så trodde jag faktiskt inte att man skulle bli såhär trött redan nu. Innan man ens har börjat plugga eller något. Men ja, vi får se hur det blir.

Slutar nu vid 12, vilket är riktigt skönt faktiskt. Sedan hem till mamma en sväng snabbt och göra ett fint litet ärende, och sedan hem till Bjuv igen. Oh yes, ni läste rätt mina vänner. :) Ne, nu ska jag försöka göra något som är lite mer vettigt, eller iaf försöka få tiden att gå lite snabbare.

Så nu ska jag gå ut och röka! :)

See you later!


Kommentarer
Postat av: Emma

har du flyttat till bjuv? :)

2010-02-20 @ 09:24:11
URL: http://emsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0