Hoppsan sa!



Ojsan hoppsan, de va visst ett tag sedan jag vart här inne. Men det är som vanligt, så här är ju ingen som är direkt överraskad. Har egentligen inget att skriva om, utan känner att disken överväger lite mer just nu, den tar ju upp hela köket. Gud, jag förstår inte hur vi lyckas faktiskt. Vi är 2 personer, jag diskar var och varannan dag, ändå är köket alltid fullt med disk. Men ja, vad ska man göra?

Nu ikväll är min käre T iväg, så sitter ensam hemma med vår bebis Fija. Vi kom nyss in från en fin liten kisserunda, och vädret är verkligen inget roligt. Blev dock lite chockad, för jag va ute för någon timme sedan, och då va det så himla varmt och kvavt, men nu blåste det skit kallt. Jag säger då de, detta väder. Det är något jag då aldrig kommer att förstå mig på.

Ne, nu ska jag ta hand om disken innan jag får fullständig panik över de. Plus att jag måste ner och hämta den sista tvätten om en stund också. Hujedamig! Här är inte en ledig stund inte. Men de gillar vi. :)

Vi ses! Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0