Idag..

.. har jag inte gjort ett skit känns det som. Vaknade upp till Cornelis Vreeswijk och att T började städa. Okej, här är det inte lönt att ligga och dra sig tänkte jag. Så jag steg minsann upp direkt och gick ut och tog min morgon cigg. Sedan gick jag in igen och bäddade sängen och en massa. Sen skulle T ut och springa, så under tiden ställde jag in disken, diskade det sista, dammade av och dammsugade. Så nu är här rent och fint igen, I just love it! När T äntligen kom hem igen så blev det lunch, mmmmm! Det va så gott! Efter det så satt vi mest bara och pratade en massa, och jag hjälpte honom välja kläder. Och han blev sååååå snygg!

Runt halv 3 körde jag hem till mamma och pratade lite. Följde med henne till sjukgymnasten och sedan hem till mor och far igen. Satt och pratade lite och så, men mamma vart tvungen att dammsuga av och sånt hon med eftersom att hon skulle ha hem folk, så under tiden satt jag bara vid datorn. Sedan gjorde hon vid sig och sånt, och vi pratade lite till. Sedan kom folket till mamma, och eftersom att jag skulle köra dem till Perslund så kunde jag ju lika bra stanna kvar där som att köra hem till Bjuv och sedan tillbaka igen. Efter ett tag så körde jag dem ner, och sedan körde jag hemåt.

Väl hemma så såg jag diskberget efter lunchen, men kände att jag inte riktigt orkade ta itu med det just då, så jag tog Fija och gick ut på en rask och lång runda istället. Det va så himla skönt, och Fija vart helt död när vi kom hem runt 7, hon ligger fortfarande helt utslagen. Min söta voffsing! :) Efter rundan satte jag mig lite vid datorn, men kände att jag vart tvungen att ta tag i disken. Så nu är det med gjort. Så nu är här minsann inget mer att göra, och jag är så rastlös. Drygt! Blir nog duschen nu, och snart kommer T hem igen, mys!

Ne, duschen nu faktiskt.

Ha de så bra, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0